Sloqanlar


Yadıma gəlir peşə secimimdə BOSCH-un “men müştərimi itirməkdənsə pul itirməyi üstün tutaram” ifadəsi mənə böyük ilham vermişdi. Ümumiyyətcə mənim fikirimcə biznes bir incə sənətdi. Uğurlu biznesmen olmaq üçün öz fəlsəfəni seçməlisən. Pul qazanmaqdan çox işindən zövq almalı və işini sevməlisən. Müasir dövürdə seçim çox olduğu üçün insanlar nə mal almaqdan başqa kimə xeyir verəcəyini də düşünürlər. Buna görə müştərilər brendlərə üstünlük verirlər. Çox zaman uzun uzadı danışmağa vaxt olmur. Və hər bir şirkətin bir cümlədən ibarət sloqanı olmalıdır ki onular haqqında təsurat yaratsın. Ən sevdiyim Mercedes Benz in sloqanı ilə başlayıb dünya ca mühşur bir qrup coperasiyaların şuarlarını sizlə bölüşürəm.

Mercedes – “the best or nothing”

HTC – “quietly brilliant”

BMW – “The ultimate driving machine”

Amazon.com – “…and You’re Done”

AT&T –  “Your World. Delivered”

Canon – “Know How”

Compaq (HP) –  “Inspiration Technology”

 Dell Computer –  “Get More out of Now”

 Ericsson – “Taking You Forward”

Ford – “Built for the Road Ahead”

 Fujitsu – “The Possibilities are Infinite”

 Hitachi –  “Inspire the Next”

IBM – “We Make IT Happen”

Intel – “Intel Inside”

Kodak –  “A Virtual World of Live Pictures”

Linx Technologies – “Wireless Made Simple”

Micron – “The Future of Memory”

Motorola – “Digital DNA”  “Hello. Moto”

Nokia – “Connecting People”

Panasonic – “Ideas for Life”

Philips – “Sense and Simplicity”

Samsung Electronics – “Imagine”

Vodafone – “How Are You?”

American Express – “Do More”

Apollo Group – “You Can Do This”

Burger King – “Have It Your Way”

Citigroup – “Live Richly”

CityJet – “Travel Without Frontiers”

D-Link – “Building Networks for People”

eBay – “The World’s Online Marketplace”

Emerson Electric Company – “Consider It Solved”

FedEx – “Relax, It’s FedEx”

Global Jet Airlines – “Light is Faster, but We are Safer”

Hilton Hotels – “Take Me To The Hilton”

Honda – “Power of Dreams”

JVC – “The Perfect Experience

Johnson & Johnson – “The Family Company”

Konica Minolta – “The Essentials of Imaging”

McDonald’s – “I’m Lovin’ It”

Mitsubishi – “Better Built, Better Backed”

MySQL – “To Make Superior Data Management Available and Affordable for All”

NVIDIA – “The way it’s meant to be played”

Nike – “Just Do It”

Nissan Motors – “SHIFT_”

Porsche – “There Is No Substitute”

Procter & Gamble –  “Touching Lives, Improving Life”

Rolls-Royce – “Trusted to Deliver Excellence”

Toshiba –  “Committed to People, Committed to the Future.”

Toyota –  “Oh What a Feeling”

Vodafone – “Make the Most of Now”

Volkswagen –  “Out of love to automobiles.”

Xerox –  “The Document Company”

 

Bəs sizin sloganınız nədir?

Hörmətlə: Elçin Çobanov.

About Elchin Chobanov

1988-ci ildə Bakıda doğulmuşam. 288 saylı orta məktəbi bitirmişəm(1994-2005). Bakalavr dərəcəmi Qafqaz universitetində İqtisadi və İdari Elimlər fakultəsində Menecmet(Bank işi üzrə) almışam(2005-2010). Magistr dərəcəmi Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində MBA fakultəsində Marketinq üzrə almışam(2011-2013).
This entry was posted in Marketinq, Menecer, Menecment, PR. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s