Misya


Hərfi mənada fərdin və ya bir qrupun öz üzərinə götürdüyü tapşırıq (rol) deməkdir. Misaya qurumda işləyənləri ortaq hədəfləridir. Misaya mücərrət bir şeyi şirkəti irəlilədəcək təsirə və enerjiyə çevirir. Misya bir firmanın varlığının səbəbi və həyatdakı roludur. Misya vizyona nail olmaqda vacib bir vasitədir. Vizyon arxası ilə düşülmüş xəyal, misya isə bu xəyala nail olmaq üçün öznünküləşdirilmiş və həyata keçirilməsi lazım olan hədəfdir. Misya ən uzun müddətli hədəfdir. Misya digər hədəflər kimi tez tez dəyişdirilmir bəzən isə şirkət ömür boyu sadəcə bir hədəfə bağlı qalır. Misya yeç vaxt aradan qalxmır və heç vaxt nail olunmur bu səbəbdən də daima daya yaxşı fəaliyyətə və daha böyük uğurlara ruhlandırır.

Misya ortaq dəyər və inanclardır. Məsələn “Ən yüksək keyfiyyəti və ucuz qiymətə istehsal etmək”. Misya bir şirkətdə işləyən bütün işçiləri bir birinə bağlayır. Misya kəmiyyətlə deyil keyfiyyətlə bağlı dəyərlərdir. Mali hədəflər, böyümə və mənfəət kimi hədəflər şirkətdəkilərin har birini maraqlandırmır. Misya şirkətin daxilinə ilə deyil xaricinə yönəlikdir. Başqa cür desək misya məhsulla üzərində deyil bazar üzərində mərkəzləşər. Məsələn qazan satışa çıxarmaq yerinə “Bəslənmə problemlərinə köməkçi olmaq”  hər zaman daha etibarlı bir misyondur. Misya şirkətə məxsusdur (özününküdür) və digərlərindən fərqini müəyənləşdirir. Özünə məxsusdur  çünkü alternativ fəaliyyətlərdən şirkətin seçdiyidir. Bu səbəbdən şirkətlər uğurlu olmaq istəyirsə “hansı dəyərlət və inanclar” sualını düşünməlidir (“Ən yaxşı olmaq”, “Dünyanın istənilən nöqtəsin 48 saat ərzində mal çatdırmaq”, “Mövcud bazarın 90% xidmətləri zəflətmədən əldə etmək”).

Misya 4  vacib elementi özündə birləşdirir:

  1. Hədəf
  2. Strategiya
  3. Dəyər
  4. Davranış standartları

Hörmətlə: Elçin Çobanov

About Elchin Chobanov

1988-ci ildə Bakıda doğulmuşam. 288 saylı orta məktəbi bitirmişəm(1994-2005). Bakalavr dərəcəmi Qafqaz universitetində İqtisadi və İdari Elimlər fakultəsində Menecmet(Bank işi üzrə) almışam(2005-2010). Magistr dərəcəmi Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində MBA fakultəsində Marketinq üzrə almışam(2011-2013).
This entry was posted in Menecer, Menecment, Planlama, İdarəetmə. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s