V İ Z Y O N


Fikrimcə vizyon şirkətdə olması gərəkən ən vacib dəyərdir. Bu yazıda vizyon haqqında qısaca bir iki cümlə yazaçam amma gələçəkdə bu mövzuya dəfələrlə qayıtmağı, detallarına girməyi və işhəyatından nümünələr gətirməyi planlaşdırıram.

Vizyon bir şəxsin və ya şirkətin gələcəkdə arzuladığı vəziyyətdir. Xəyalınızdakı gələcəyi göstərir. Vizyon şəxsi fantaziydan çox gələcəyin necə olabiləcəyinin və arzu olunan vəziyyətə gəlinəcək yolların canlandırılması və təsəvvürüdür. Strategiya kimidir şirkətin bu günkü vəziyyəti ilə deyil gələcəyi ilə bağlıdır. Əvvəlcə mücərrəd gələcət haqqında vizyonlar qurulur daha sonra isə bunlara nail olmaq üçün konkret planlar strategiya düşünülür. Strategiya ilə vizyon arasında ierarxik münasibət var. Seçilən strategiya şirkət vizyonunun həyata keçirilməsinə xidmət edir.Strategiya hədəflərə nail olmaq üçün lazımı mənbə və vasitələri təmin etməyin yollarını araşdırdığı halda vizyon müstəqil şəkildə sadəcə gələcəyə dair istiqamətləri müəyyənləşdirir. Vizyon şirkətin gələcəyinə baxışdır. Strategiya isə şirkətin ətrafı ilə münasibətləri üzərində cəmləşir. Vizyon gələcəkdə sahib olunacaq imiclə bağlıdır. Vizyon bütün şirkətə yol göstərən bir fəlsəfədir strategiya isə planlar və strategiyalar toplusu.

Planları hər kəs başa düşməyə görməyə bilər. Vizyon isə gələcəyin rəsmidir. Bəzən şirkətlər bunu daha real etmək üçün əvvəlcədən hər şeyi net bir şəkildə dizayn edir və bütün işçilərin və partniyorların görəcəyi şəkildə nümayiş edir. Mən hər zaman dostlarıma və əməkdaşlarıma deyirem gələcəyi daha net təsəvür edin. Misal üçün ev arzusundasansa yerini seç, dizaynını seç, icindəki mebelləri seç və bunu kompyuterdə yığdır. Şəkillərini çap elə və otağında as. Görənlər soruşanda evinə qonağ gelmiş kimi bir bir otaqları gəzdir və dizayndan danış.🙂

Hörmətlə: Elçin Çobanov

About Elchin Chobanov

1988-ci ildə Bakıda doğulmuşam. 288 saylı orta məktəbi bitirmişəm(1994-2005). Bakalavr dərəcəmi Qafqaz universitetində İqtisadi və İdari Elimlər fakultəsində Menecmet(Bank işi üzrə) almışam(2005-2010). Magistr dərəcəmi Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində MBA fakultəsində Marketinq üzrə almışam(2011-2013).
This entry was posted in Liderlik, Menecer, Menecment, Motivasiya, Terminalogiya, İdarəetmə. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s