BƏZİ MARKETİNQ MƏSLƏHƏTLƏRİ


  • Müştəri hər zaman düzdür. Müştərilərə qarşı nəzakətli olun. Müştərilər hər şeyə fikir verir. Səhvi olduqda bele əgər şirkətə böyük ziyan vurmursa müştəri lehinə qərar verin. Yox əgər şirkəti ziyana salırsa ən azından hər şeyi detalları ilə izah edin ki onunla maraqlandığınızı görsün.
  • İşinizin ustası olun. Müəyyən xidmətləri təklif edən az adamlardan biri də siz olun. Belə olduqda digər şirkətlər də öz müştərilərini sizə yönəldəcək bəzi xidmətlər üçün. Belə olduqda malı başqa firmadan alsalar da servis üçün sizə müraciyyət edəcəklər.
  • Müştərilərdən özünüz barəsində soruşun. Müştərilərdən nəyi yaxı bacardığınızı nələrinsə inkişafa ehtiyacı olduğu barədə sorğular keçirin. Bu səsli küylü olmamalıdı. Lakin burdan müştərilər bəzi xidmətləriniz haqqında məlumat alacaq və siz tərəfdən mükəmmələşməyə canatıldığını hiss edəcək. Diqqətiniz yüksək dəyərləndiriləcək.
  • Müştərilərinizin xidmətlərindən yararlanın. Çox insanlar öz müştərilərinin xidmətlərindən yararlanırlar. Bunun da əsas səbəbi formalaşmış qarşılıqlı etimaddır. Xidmətindən istifadə etdiyiniz şirkətlərə xüsusi paket hazırlayın. Və ya əksinə bir iş üçün podaratçi seçəcəksinizsə ilk öncə özünüzün müştərilərinizlə görüşüb təkliflərini dinləyin.
  • Sosial lahiyyələrdə iştirak edin. Universitetlərdə tələbələrlə iş dünyası görüşləri olur menecerinizi və ya özünüz bu seminarlara qatılın, tələbələrə dərs keçin və ya şirkətinizdə təcrübə imkanı verin. Şirkət olaraq xeyriyyə işləri ilə məşğul olun, kitabxanalara kibat bağışlayın, xastə xanalara könüllü donorluq edin, uşaq və qocalar evinə yardımlar edin. Bu həm imicinizi qaldıracaq həm də bu zaman sizi tanımıyanlar da tanıyacaq.
  • Ən yaxşı reklam üzbə-üz olandır. Müştərilərlə görüşə gedin va ya müşdəriləri öz tədbirlərinizə dəvət edin. Sərgilərə, təqdimatla dəvət edin. Özünüz və/ və ya səlahiyyətli işçiləriniz bu görüşlərdə iştirak edin. Bu bütün sorğulardan daha effektivdir və sizin diqqətinizin göstəricisidir.
  • Mağaza, dükan, ofis və iş yerinizi səliqəli saxlayın. Müştərilərin özlərini rahat hiss elemələrini təmin edin
  • Göz oxşayan şüşə vitrinlərdən istifadə edin
  • Gülərüz və diqqətli persanalı unutmayın
  • Yer seçimi zamanı doğru yerləri seçin
  • Düzgün reklam metodları seçin
  • Müştərilərinizin əlaqələrini (contacts) alın əlaqəni kəsməyin
  • Özünüzə məxsus metodlardan və yeniliklərdən çəkinməyin
Hörmətlə: Elçin Çobanov

About Elchin Chobanov

1988-ci ildə Bakıda doğulmuşam. 288 saylı orta məktəbi bitirmişəm(1994-2005). Bakalavr dərəcəmi Qafqaz universitetində İqtisadi və İdari Elimlər fakultəsində Menecmet(Bank işi üzrə) almışam(2005-2010). Magistr dərəcəmi Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində MBA fakultəsində Marketinq üzrə almışam(2011-2013).
This entry was posted in Marketinq, Menecer, Menecment, İdarəetmə. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s